Vad Magyarország - A vizek birodalma című filmjével
bebizonyította, hogy úgy tud mesélni kamerájával hazánkról, ahogy nagyon régóta senki. Jól jelzi ezt, hogy a 2011-ben bemutatott filmnek a legtöbb kritika azt rótta fel csupán negatívumként,
hogy túl rövid, sokkal tovább elnéznék az állatok rejtett vagy nem olyan rejtett életét. A Vad Magyarország legnagyobb bravúrja az volt, hogy a tőlünk karnyújtásnyira élő lényeket -
legyen szó rétisasról, vidráról, balinról vagy akár az emberről is - mutatott be csodálatos képeken. Török most a saját maga által felállított szintet ugrotta meg: a Vadlovakkal még
magasabbra helyezte a lécet, és sikerült is megugrania. Mindehhez a tehetsége, látásmódja és a magyar tájak bemutatása iránti vonzalma mellett kellett persze a Nemzeti Filmintézet támogatása
is, amelynek segítségével a legfejlettebb technikával és egy nagyjátékfilm költségvetésével vághatott neki a projektnek.
A film bemutatását és elkészültét is befolyásolta a koronavírus: az eredeti tavaszi bemutató a járvány miatt november 4-re csúszott, a tervezett mongóliai forgatás pedig elmaradt. Ez azonban
nem akadályozta meg a Vadlovakat abban, hogy elinduljon a diadalútján: eddig 15 jelölést és számos díjat zsebelt be a világ különböző természetfilmes fesztiváljain és versenyein.
Megkapta többek közt Németország legrangosabb természetfilm-mustrájának, a Green Screen Fesztiválnak a legjobb filmért járó díját, az Egyesült Államokban pedig az Animal Behavior Society
nemzetközi tudományos társaság díjazta a filmes versenyében, ahol biológusokból és etológusokból álló zsűri szerint bizonyult a legjobb filmnek.