A mind látványában, mind tartalmában az érzékek tűréshatárán mozgó darabnak már a címe is árulkodó: Amikor már kellőképpen megkínoztuk egymást (When We Have Sufficiently Tortured Each other). Főszereplője Cate Blanchett, partnere pedig A trónok harcából ismert Stephen Dillane. A darabnak fő témája a szado-mazochizmus, a nézőket ugyancsak megdöbbentették a nemi aktusok élethű szimulációi a színpadon, köztük egy négyes numera egy gépkocsiban, valamint különböző szex-játékszerek látványa. Miután az egyik előadás során egy idős hölgynéző szó szerint eszméletét vesztette az élménytől, és kórházba kellett szállítani, a színház arra kényszerült, hogy a jegyvásárlókat e-mailben figyelmeztette a darab „nyomasztó felnőtt témáira és a szexuális jellegű erőszakos jelenetekre” – írta a Daily Mail.
A hat szereplős darab, amely egy 18. századi híres erotikus regény, Samuel Richardson Pamela avagy az erény jutalma című művén alapuló 12 variációból áll, kendőzetlen brutalitással beszél a szexuális dominanciáról és az ezzel szembeni ellenállásról, továbbá a nők elleni erőszakról is.
„Őszintén szólva ez az egész egy kicsit túl sok – nyilatkozta egy néző – a néző annyira egyenesen az arcába kapja az erőszakot és a szexualitást, hogy ha ő nem így él, bizony, sokkoló hatást gyakorolhat rá.” .
Cate Blanchett még a bemutató előtt a Guardiannek azt nyilatkozta, hogy a nézők egy részét minden bizonnyal feldühíti a darab, másokat zavarba ejt, de lesznek, akik nagyon izgalmasnak találják. Az Oscar-díjas ausztrál színésznő szerint az előadás „provokáció”, de az a legfontosabb, hogy utána beszélgessenek róla.
A nagy hírverés megtette hatását, mert a bemutató előtt már a hajnali órákban sorban álltak a londoni jegyirodánál, hogy megszerezzék a olcsó jegyeket. Az érdeklődés olyan fokra hágott, hogy immár a jegyigénylők között sorsolással döntöttek. Szerencsére az előadást az eddigi tervek szerint jövő márciusig műsoron tartják.